سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش سه گونه است: کتابی گویا و سنّتی دیرینه و«نمی دانم»[=اقراربه نادانی] . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عاشقانه(محمدرضا)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نوای عشق

قصه آغاز میشود

آدمی زاده می شود

محکوم به عاشق شدن

عشق تمام میشود

آدمی مرده می شود

حکم صادر می شود

عشق گرفته میشود

 

*******************

نام تو را می برم

خانه از نسیم از عطر

از پرنده

سرشار می شود

نام تو را می برم

هزار آرزوی گمشده

آرزوی تو

در دلم بیدار میشود

***************

دلم به برکه باران گرفته می ماند

مرا به رود بخوان

هنوز در من عشق پرنده ای است که می خواند

*****************

بیاد آر که زندگی من باد است

و چشمانم دیگر نکویی را نخواهد دید

و چشم کسی که مرا می بینددیگر به من نخواهد نگریست

و چشمانت برای من نگاه خواهد کرد و من نخواهم بود

نظر یادتو نره



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمدرضا ( سه شنبه 84/9/15 :: ساعت 11:57 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ندای عشق
نوای عشق
سلام عاشق
عشق یعنی چه
عشو محبت

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 50912
» درباره من

عاشقانه(محمدرضا)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب